020 -Międzynarodowy znormalizowany numer książki - ISBN [ , ]
8302064556
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
Paris, Scott G.
(1946-).
18528
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
Stawanie się refleksyjnym uczniem i nauczycielem /
Scott G. Paris, Linda R. Ayres ; tł. [z ang.] Maciej Janowski i Magdalena Micińska.
246 -Wariant tytułu [1, ]
Tyt. oryg.:
Becoming reflective students and teachers.
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
Warszawa :
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne,
1997.
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
Ayres, Linda R.
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
Janowski, Maciej
(1963- ).
Tł.
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
Micińska, Magdalena.
Tł.
920 -ISBN [ , ]
83-02-06455-6
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
122 s. ;
24 cm.
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [1, ]
Literatura Pedagogiczna
830 -Hasło dodatkowe serii i opisu książki wielotomowej - tytuł ujednolicony/tytuł [ ,0]
Literatura Pedagogiczna
710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
207
37.091.321
Praca nauczyciela. Prowadzenie lekcji. Przygotowanie do lekcji. Sprawdzanie, poprawianie prac uczniów *
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
209
37.091.322
Praca uczniów. Odrabianie lekcji. Praca w domu. Praca w klasie. Praca nadobowiązkowa. Wypracowania szkolne. Praca pozalekcyjna. Rozumienie i utrwalanie materiału. Techniki pamięciowe *