|
005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
|
20221221132851.0
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
Pozn PBP/BG
|
|
Pozn PBP/BG
|
|
BPTOR
|
|
GORZ 007/MT
|
041 -Język dokumentu [0, ]
|
polski
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
|
książka
|
020 -Międzynarodowy znormalizowany numer książki - ISBN [ , ]
|
9788383091044
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Naprawa, Renata.
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
|
Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.
|
|
Cz. 2 /
|
|
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska.
|
250 -Strefa wydania [ , ]
|
Wydanie I.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
|
Gdańsk :
|
|
Wydawnictwo Harmonia,
|
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
|
Tanajewska, Alicja.
|
|
Autor
|
920 -ISBN [ , ]
|
978-83-8309-104-4
|
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
|
Teka (52 stron, 83 karty tablice) :
|
|
ilustracje,
|
710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]
|
Grupa Wydawnicza Harmonia
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
|
376-056.36
|
|
Nauczanie (rewalidacja) osób niepełnosprawnych intelektualnie. Oligofrenopedagogika *
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
|
159.922.76-056.36
|
|
Psychologia dzieci niepełnosprawnych intelektualnie *
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
|
37.012
|
|
Metody badań pedagogicznych. Obserwacja pedagogiczna *
|
980 -Symbol UKD [ , ]
|
376-056.36 : 159.922.76-056.36 : 37.012
|
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Na 4 stronie okładki: W trosce o harmonijny rozwój dzieci.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ ,9]
|
Diagnoza pedagogiczna
|
650 -Hasło przedmiotowe [ ,9]
|
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
|
|
rozwój psychofizyczny
|
|
badanie
|
650 -Hasło przedmiotowe [ ,9]
|
Kompetencje społeczne
|
655 -Hasło formalne [ ,9]
|
Karty pracy ucznia
|
655 -Hasło formalne [ ,9]
|
Poradniki dla nauczycieli
|
Egzemplarze
Status udost.
|
Data inwentaryzacji
|
Sygnatura
|
Numer inwentarzowy
|
Kierowanie
|
-3 | 2022-12-16 | Mg.58857 | KG.58857 | MAG |
|